Gata

June 2, 2007 at 12:38 am Leave a comment

Desi eram convins ca o sa plecam cu mana-n c*r de la Festivitatea de Premiere, s-a intamplat totusi de ne-am luat si noi o mentiune “speciala” (auzi domn’e…”speciala”) pentru un print. Naspa reflectoarele alea care bateau pe scena. Mi-a adus aminte de noptiile alea din copilarie cand spargeam o samanta o parc si ne bagau gardienii lanternele in ochi sa se asigure ca nu ne spargem venele. In toata perioada in care am lucrat la campanie ne-am certat mult, am fumat mult, am ras mult, am avut timp putin, da’ a fost dragut. O experienta suficient de draguta cat sa o tii minte, dar nu indeajuns de draguta cat sa o repeti. Dragut party-ul de dupa premiere, cat si intreg evenimentul in ansamblu.

Acuma ca s-a terminat hai fiecare la casa lui, examene, munca, restante, poate un pic de vacanta, etc. O sa fie abandonat si blogul asta…pentru totdeauna…sau poate pana anul viitor, cine stie?

Entry filed under: Ciprian.

Pentru toti cei care nu au venit la Olimpiadele Comunicarii doar cu “hai si noi la olimpiada!” That’s all folks!

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

June 2007
M T W T F S S
« May    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


