May 30, 2007 at 10:38 am Leave a comment

Am fost certata ca nu postez pe blogul echipei, si ca imi promovez doar blogul personal. Pledez vinovata, scriu mai mult pe suomea (sau soumea, asa cum a scris domnul Marius Balaci pe blog – intentia conteaza!). Problema mea e ca nu pot sa ma rezum la un singur subiect. Eu incep sa scriu despre conferintele olimpiadelor si termin acelasi post cu ce m-a enervat in ziua respectiva, sau cu ultimul anime vizionat.

S-au terminat olimpiadele, si inca traim. La un moment dat nu as fi pariat pe deznodamantul acesta. “Cannot find server” ring a bell? Ei bine, am facut alergie la aceste trei cuvinte. In seara in care ne-am intalnit (ultima , a doua zi trebuia sa fim la sediul Ethos cu cd-ul) mie imi rasuna in minte sfatul dat la tutorat : “Lasati 3-4 zile pentru executii!” Nu intrasem in panica, imi rodeam unghiile de placere!

Am inceput sa lucram de zor…Surpriza! A picat netul!!! NUUUU!!! Nu ni se poate intampla tocmai noua…

Soarta fuse cruda de-asta data! Apucasem sa salvam, ce-i drept, vreo 10 poze absolut inutile. Si ce facem acum? Pai printuri, spoturi…D-ale advertising-ului ! Am facut toata partea de creatie cu ce am gasit prin casa…Si a iesit mai bine decat speram. Nu stiu ce impresie a facut juriului si celor din sala, dar pe mine m-a ajutat enorm la capitolul self esteem. Olimpiadele Comunicarii au insemnat pentru mine nervi, oboseala, momente de panica si deznadejde, dar si satisfactia ca am fost in stare sa ajungem pana aici, ca am intrat in contact cu cei care lucreaza in domeniu, ca am avut ocazia de a cunoaste industria din interior. Experienta aceasta nu ti-o da niciun manual.

Entry filed under: Georgiana.

Au trecut si prezentarile… Pentru toti cei care nu au venit la Olimpiadele Comunicarii doar cu “hai si noi la olimpiada!”

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

May 2007
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


