Cum (nu) se face o campanie :

May 26, 2007 at 11:13 am Leave a comment

 

  • In primele 2 zile dupa primirea briefului – entuziasm (cauzat de inconstienta). Nu stim exact ce face produsul, dar avem o mie de ’strategic ideas’;
  • Tot nu stim ce face produsul, dar incercam sa aflam. Cele 1000 de idei se dovedesc a fi proaste;
  • Stim ce face produsul, dar nu avem nicio idee;
  • S-a dus naibii jumatate din timp, pe documentare; Incepe sa se contureze o strategie, o maslina, ceva;
  • Strategia e proasta;
  • Certuri peste certuri, pentru ca nu ne intalnim toti, si pentru ca ideile sunt putine si ca vai de ele;
  • Apogeu: Toata echipa vrea sa-si bage picioarele;
  • Ne loveste constiinciozitatea, ne regrupam, ne impacam, toate bune, mai putin campania;
  • Idee!!!!
  • (A doua zi) NU DOMNLE! Cum am putut sa ne gandim la asta???? Nu sta in picioare, ce naiba!
  • Depresie.
  • Ne regasim credinta, facem rugaciuni. Nu vrem sa iesim pe primele locuri (yeah right!), dar macar sa nu ne facem de ras!
  • There is a God! Mai multe idei!!!!
  • La dracu! Prea multe idei!
  • (4 ore mai tarziu, dupa ce ne axasem pe ceva) Nu e bine! Ca e anosta, nimic spectaculos. Mergem pe cealalta…
  • Gata campania!!!!! (pe foaie erau scrise 2 randuri, restul aveam in minte – haos)

Nici acum nu am terminat, dar daca scriu, am impresia ca e CEVA, ca am trecut de faza “Mah, noi mai facem?”

Advertisements

Entry filed under: Echipa, Georgiana.

Am primit clientuuuuul!!!! Au trecut si prezentarile…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

May 2007
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


%d bloggers like this: